söndag 25 oktober 2015

Upp plockat.......

Nu börjar vi komma något så där i ordning i köket och vardagsrummet. Skönt att inte bo i stök i hela huset.
 Här i köket har vi satt upp hyllor och en lampa över köksbordet, dock behöver den en ny kabel så vi kan sänka ner den lite till. Men riktigt mysigt blev det tycker jag.
 På hyllorna har jag ställt mina fina kaffemuggar från Höganäs keramik.
 Te muggar också från Höganäs.
 Mjölk kanna, Höganäs.
På bordet en blomma och mina fina fröhus ljus lycktor från Paradis verkstan på Öland som jag köpte när vi var där på semester för många år sedan, de gör sig fint där på köksbordet.

Nu har vi kommit så långt så att det är dags att göra i ordning lite i köket, mer om det ska ni få se i veckan.
                                  Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar