onsdag 21 oktober 2015

Bruna och fula..........

Bruna och fula har de stått där i ett hörn i varje rum, flyttkartongerna.
I vardagsrummet stod det sex kvar som inte blivit upp plockade och i köket fem. Jag tycker ändå vi varit flitiga och fått upp massor av saker men ändå har det ståt kvar fula bruna kartonger i hörnen.
Idag skulle de bort, det var första känslan när jag kom ner för att göra frukost idag.
Erik har varit hemma idag med feber så jag kunde inte springa på morgonen så det var bara att hugga i och börja packa upp.
Kartong för kartong har blivit upp packad ihop vikt och buren ut till släpkärran för att slängas.
Oj vad skönt det är att ha gjort det, tömt så många flyttlådor att det nu ser snyggt och prydligt ut i både vardagsrummet och köket.
Så idag känner jag mig nöjd med mig själv, så nöjd att jag tog mig en vals med snabeldraken i hela huset också!
Nu dags att natta liten sjukling och sedan titta på tv:n en stund innan John Blund ska få sköta sitt.
                                   Anki
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar