lördag 24 oktober 2015

Lördag i svindlande fart.........

Ojdå, här har jag inte hunnit med något inlägg  tidigare idag.
Dagen har gått snabbt från tidig morgon tills nu. Nu är nästan alla saker hit körda, bara kaninhuset och dess ute gård som ska hämtas i morgon.

Jag har frostat av frysen som vi tagit med oss, en extra frys som vi haft så nu behövs inte det göras på ett tag.
En tur för att titta på Hanna och Cillen som varit och hoppat idag och nu ikväll har vi tittat på ännu en häst som är till salu.

Trött efter en lång dag har jag dragit på mig mina nya fina alpaka sockar och krupit upp i soffan. Tittar runt här inne och ska snart fixa något gott att äta. En bra film till det och det blir en toppen avslutning på denna lördag!
                                   Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar