onsdag 7 oktober 2015

Köket........

Det är mycket som händer i huset nu, vi försöker flytta in samtidigt som viss renovering pågår. Inte helt lätt kan jag säga.
Men jag lovade ju visa köket så här kommer det.
 Så här ser det ut just nu, röda luckor. De har jag tänkt måla, så det var min plan att ta itu med nu men det får vänta lite för vi måste fixa annat emellan.
Det är många dörrar i köket, 4 stycken så det finns bara en hel vägg. Två dörrar här.
Det finns ett stort fönster som ger härligt ljusinsläpp.
Två dörrar till........
Men jag gillar formen på köket och det har en helt ok storlek. Vårt runda bord med sex stolar passade perfekt.
Vad är det då vi ska göra före köket? Tja det är redan påbörjat men mer om det får ni se i morgon.
                                   Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar