torsdag 1 oktober 2015

Då var det dags..........

Då var det dags att starta det nya och med det blir det också en ny blogg med nytt namn.
Som bloggnamnet säger ligger vårt nya hus på berget.
Idag startar vår resa med renovering ,flytt och nya idéer för mitt företag, men mer om allt kommer allt efter som.
Så ni som hängt med mig sedan tidigare, kul att ni följer med här också och ni nya som tittar in är välkomna!
Jag är ju samma person var jag än bor, gård eller hus i samhället spelar ingen roll. Men möjligheterna och prioriteringarna blir dock annorlunda så viss skillnad kommer det säkert bli på inläggen frå tidigare till nu.
Men nu är det dags att dra igång det hela, så välkomna hit på min/vår resa!
                                Anki

1 kommentar:

  1. Vilket fint hus ni hittat! Ser fram emot att följa er här också...

    Kramar Liza

    SvaraRadera