lördag 3 oktober 2015

Ett rum målat och klart så långt..........

Nu tänkte jag visa lite bilder på vad vi sysslat med....
 Vi fixar till vardagsrummet, Här har jag Molly som hjälpreda.
 Vardagsrummet var ganska ljust redan från början men jag har ju väldigt svårt för mörka tapeter eller färg över huvud taget...
Så vi har målat väggar och golvet vitt och man ser ju på denna bilden hur mycket ljusare det blev trots att det är taget nu i eftermiddag då solen börjat gå ner.
Jag gillar vitt och ljust, kan tyckas tråkigt men jag får då och då ett anfall och vill ha in färg men de perioderna varar inte länge. Då åker allt ut eller stuvas undan i någon garderob eller så.
Så jag håller mig till de färger jag gillar, vitt, svart och grått. Detta blir basfärgerna men de kommer brytas av med blått som jag också tycker om. Sedan är jag väldigt svag för rött men det blir lite för mycket jul över det känner jag.
På kläder och då särskilt träningskläder gillar jag dock färg och då gärna rosa.
Men nu tar jag kväll och laddar inför morgon dagen.

                                  Anki

1 kommentar: