tisdag 13 oktober 2015

Tisdag......

God morgon!
Redan tisdag, morgonen är mörk men vi tänder ljus och myser medans vi äter frukost. Här jobbar vi på flitigt och är riktigt trötta på kvällarna så det blir lite dåligt med kort just nu. Men idag ska jag fota när det är ljust så ska ni i kväll få se hur långt vi har kommit.
Det ska bli grå väder idag men inget regn och det är jag glad för. Men sol hade ju varit extra trevligt. Snart dags att gå iväg till skolan sedan blir det den vanliga morgon rundan med hundarna innan dagens göranden tar vid. Blev inte mycket gjort igår då jag mitt på dagen drabbades av ett migränanfall och fick gå och lägga mig. Så idag måste jag försöka jobba på med lite papper och annat.
Vi ses senare!
                                 Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar