måndag 12 oktober 2015

Föreläsningar............

Nu har jag fått två förfrågningar om att hålla föreläsning under hösten. Smickrande att de vill att jag kommer och pratar, att de tycker att jag har något intressant att berätta.
Så klart har jag tackat ja så nu ska jag börja förbereda föreläsningen med bilder och vad jag vill säga i punkter. Spännande!
Nu är jag hungrig och måste fixa något att äta. Jag brukar alltid ha en plan för veckans mat men inte till denna veckan så det får bli något som redan finns färdigt i frysen idag. Måste fixa en lista för resten av veckan.
Bilder blev det inte idag för jag har inte hittat sladden.... Men jag ska fortsätta leta bara jag fått i mig lite mat! Så tills i morgon ska jag nog ha lite bilder att visa.
                                  Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar