söndag 25 oktober 2015

På fyllt.......

Sov morgon eller i vart fall behöver jag inte gå upp så tidigt utan kan ligga kvar och dra mig länge.
En bok och ett varmt täcke är allt som behövs.
Idag ska jag ta itu med de där kartongerna som fyller hela källaren. I veckan plockade jag undan allt där nere så att vi kan gå in den vägen med blöta och smutsiga hundar utan att dra runt det smutsiga i hela huset.
Men igår fylldes det på med massor av nytt och fastän vi plockade undan flitigt igår eftermiddag finns det massor kvar.
Vi har just nu ingen möjlighet att flytta upp möbler och annat små plock på övervåningen efter som den håller på att göras i ordning. Detta innebär att det blir väldigt mycket saker som ska staplas på liten yta.
Men allt går om man vill! Så det ska jag göra denna söndag...
                                Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar