tisdag 23 februari 2016

Så här gick det........

Föreläsningen avklarad, jag tog mig igenom det. Lite hackigt blev det nog, åtminstone kändes det så för mig. Det var ungefär ett år sedan sist och då har jag haft en hel story om jag säger så, nu skulle jag berätta om vårt projekt här med i huvudsak trädgården. Vi är ju i uppbyggnads skedet av trädgården och har tankar runt hur det ska bli, men kanske lite svårt att förstå nu. Något man säkert förstår, är att det är ett projekt i enorma proportioner.
 Här har vi kommit en bit i berättandet, muren och gruset är på plats.
Här börjar vi dra oss mot slutet med en liten helhetsbild på hur det ser ut nu. Förutom sista bilden som var från igår då hela stället var täckt med snö.
Så en sak för denna veckan klar. Trevliga människor, prat om det jag gillar, det blev en bra måndag helt enkelt!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar