tisdag 2 februari 2016

En tanke.......

God morgon från soffan och en trött bloggerska. Idag känns ögonen som sandpapper och jag hade behövt hjälp med att hålla ögonen uppe....
Men bara att kämpa på och ta tag i dagen. Här finns massor av vardagssysslor att ta itu med, tvättstugan tex svämmar över av tvätt så där lär jag tillbringa lite tid idag.
Skickar med dessa ord som start på denna tisdag. Så bra tycker jag!
Ha ha ska försöka tänka så när jag står i tvättstugan med tvätt upp till knäna...
Ha en härlig dag!
Anki

2 kommentarer:

  1. Åh, en sån dag... hoppas du blir piggare och får det fint!

    Bestämde mig förresten, men nu har jag en ny sida :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Piggare och dagen blev bra. Tvätten undanröjd och lite annat har också blivit gjort.
      Tittade in hos dig, härligt att du är tillbaka igen.
      Kram

      Radera