tisdag 23 februari 2016

Nytt äventyr eller ny erfarenhet...........

Ikväll är jag på nytt äventyr, jag jobbar extra på ny avdelning. Även ett nytt arbete och ny avdelning känns som ett äventyr. Jag är förvånad över hur roligt jag tycker att det är, men kanske är det för att jag bara går in extra. Övrig tid pluggar jag ju nu hela detta året.
 Idag bjuder jag på lite bilder från vårt sovrum, jag verkligen älskar ljuset där inne.
Sängen är inte fel den heller, viktigt det där med en bra säng och jag sover som en stock i våran så den är perfekt. Säng gaveln kommer från Artwood om någon undrar och jag är så nöjd med den.
Men ikväll dröjer det innan jag hamnar här och när jag gör det lär jag nog somna innan huvudet når kudden. Det tar på en att lära in nya rutiner, namn och varje enskilds behov. Men så roligt!
Så det gör jag ikväll, lär in nya rutiner!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar