onsdag 24 februari 2016

En ovanlig onsdag, för mig i alla fall..............

Idag är det ombytta roller här i huset på berget, M tar morgon passet med att väcka Erik, fixa frukost, lämna i skolan och rasta hundar. Själv jobbar jag tidig morgon och slutar där med tidigt på förmiddagen. Så här byts vi bara av idag.
Jag har lovat Erik att titta på en film när han slutar skolan och det känns som det passar mig bra, något att äta och en film sedan kan det nog hända att denna bloggerska somnar gott i soffan.
Ja ni som följt mig sedan innan vet att det här med tidiga mornar inte är min grej alls. Det går i och för sig bra när jag väl är uppe men nja jag föredrar som tidigast att vara uppe vid 06,30 på vardagarna men idag är jag redan i farten vid den tiden, så jag är säkert jätte trött när jag kommer hem.
Så ungefär så där kommer min onsdag se ut. Klockan ställd på mitt i natten tid, arbeta till tidig förmiddag, hämta Erik i skolan, laga mat och titta på en film.
Onsdag alltså, då kör vi!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar