tisdag 16 februari 2016

Det är mycket nu.........

Tittar på tv:n och lyssnar på information om influensan som härjar för fullt nu. Tydligen är den inte i topp ännu utan några veckor till innan vi når dit.
Här hemma är M sjuk och har hög feber, ont i kroppen och är jätte trött. Usch det är inte kul.
Själv hoppas jag allt jag kan att jag ska klara mig, här väntar mycket roligheter de närmsta veckorna så jag har inte tid att vara sjuk. Fast det har man ju aldrig om man ska vara ärlig.
Idag har jag massor av jobb framför datorn som jag ska ta itu med straxt. En och annan hundpromenad ska jag också ta. Njuta av solen som tittar fram tillsammans med en klarblå himmel.
Det vanliga fixet med mat och en tur med snabeldraken måste det bli då hundarna fäller som tokar just nu.
Men först ska jag krama en liten som precis vaknat och sitter varm och mysig bredvid mig just nu.
Ha en härlig tisdag!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar