söndag 21 februari 2016

En träningsdag.........

Vilken rolig dag jag haft, jag tog med två hundar och sedan mötte jag upp 6 glada tjejer med deras hundar för ett par timmars träning. Lika roligt varje gång och hundarna tycker det också. Så ikväll är jag väldigt nöjd med mig själv, ingen perfekt träning oh nej men så bra man kan förvänta sig för nu.
Dessa fina rosor fick jag av min M i fredags, älskar färgen på dem.
Nu ska jag som är en riktig liten fryslort krypa ner i ett varmt bad innan jag intar soffan med duntäcke och allt för att titta på någon film denna söndagskväll.
Anki

2 kommentarer:

  1. Oj va ni grejer, så kul att få hänga med!
    Vilka ljuvliga rosor, så fin färg!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Liza, så roligt att du vill hänga med!
      Kram

      Radera