måndag 22 februari 2016

Föreläsning........

Nu när ni tittar in här så är jag på väg till eller kanske redan framme på den plats där jag ska hålla en föreläsning ikväll.
Vet inte om jag är nervös eller bara lite pirrig inför att göra något jag tycker är väldigt roligt. Det var ett tag sedan sist och jag tycker alltid att det är lite pirrigt de där första minutrarna innan man kommer igång ordentligt.
Jag har förberett mig väl med foton och hur jag har tänkt mig att upplägget ska vara under själva föreläsningen så det känner jag mig trygg i och det är skönt.
Så det är en av de roliga sakerna som händer för mig denna veckan och mer blir det.
Så idag blir det en måndag med föreläsning och trevliga möten.
Inte illa, nej inte illa alls!
Anki

2 kommentarer:

  1. Lycka till!

    Vad roligt! Vad föreläser du om?

    Ha en fin kväll.

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jätte roligt men det var ett tag sedan så hur det gick kan du läsa om i nästa inlägg här på bloggen. Jag jobbar med trädgårdsplanering och läser sista året till trädgårdsarkitekt. Så igår föreläste jag om vårt projekt här hemma vad gäller trädgården. Det är enormt vilket kanske inte riktigt framgår på bloggen. Det tog tex 40 timmar av oavbruten körning med lastbil att frakta bort alla jordmassor från det som ska bli vår trädgård. Det syns ju inte på bild :). Många är intresserade av det och hur vi tänker om hela uppbyggnaden.
      Kram

      Radera