torsdag 11 februari 2016

När kreativiteten flödar........

Lika mycket som jag är morgontrött är jag kvällspigg, jag älskar att ligga vaken och läsa på kvällarna eller göra något kreativt.
Igår kväll fick jag en, ja vad ska man kalla det...
Jag fick en stor lust att fota. Jodå precis lagom runt 22.30 när vi tänkte gå och lägga oss. Det var så att Trollet vår mainecoone låg så fint på ett fårskinn och det tillfället ville jag inte missa.
Så jag plockade fram kamerorna och fixade med objektiven och satte igång. M som var ute sista rundan med hundarna visste ju inget och blev nog lätt förvånad när han hittade mig liggandes på golvet mitt i dörren till sovrummet. Han fick alltså kliva över mig för att komma in och alla hundarna lika så. Trollet är lugnet själv så hon låg lugnt kvar och lät mig fota bäst jag ville. Sedan gav ju det ena det andra så det blev foto på hundarna också.
Lite full i skratt blev jag när jag var klar för då såg jag ju framför mig hur jag ligger där på golvet och kravlar runt i alla möjliga konstiga vinklar och har kameran i högsta hugg.
Ja så kan det lätt bli för min del en kväll när energin och skaparlusten flödar. Vad blev det då av det?.........
 Mitt fina lilla Troll.
Kan inte annat än tycka att hon är ljuvlig!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar