onsdag 10 februari 2016

Då var det vitt igen.......

Efter som sjukstuga råder här hemma så bestämde jag mig för att inte ställa klockan idag. Erik sov till strax efter åtta, det behöver han nu när febern, nästäppa och hostan sliter på honom.
Efter att ha fixat frukost var det dags för hund promenad i SNÖ...
Hm jag vill inte ha någon snö nu, ja ja jag vet att många tycker att det är roligt för barnen nu när det drar mot sportlov. Men jag vill inte ha snö ändå. Men efter som jag inte bestämmer detta är det ju bara att gilla läget. Så jag byllsade på mig och tog med hundarna ut på promenad. Riktigt skönt ute måste jag säga, inte alls kallt.
Kameran var med så här bjuds ni på ännu ett gäng hund bilder på familjens kelgrisar.
Alla våra hundar älskar att vara ute, men Selma är nog den som njuter av det mest.
 Den här bilden blev så himla rolig, hon hoppade upp med hela kroppen på en trädstam och lade sig där. Bara svansen som hänger ner där bak.
 Snö lycka!
 
Det gula gänget i familjen Dottie, Selma och Zoda.
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar