onsdag 24 februari 2016

Huvudet fullt........

Om ni visste vad trött i huvudet jag är efter dessa arbetsdagar med alla nyheter man ska lära sig. Nya arbetskamrater, rutiner och inte minst alla dessa härliga människor som vi tar hand om. Men riktigt roligt är det får jag nog säga.
Nu ska jag snart rensa hjärnan lite med att ta en promenad med hundarna, ladda batterierna lite för det är ju mer roligheter kvar denna veckan som det behövs energi till.
Men först ska jag öppna ett paket som kommit med lite saker jag beställt till Eriks kalas.
Han har ju redan haft kalas med oss i familjen men nu ska det bli kalas för kompisarna och han har haft önskemål om hur detta ska vara så nu har jag börjat fixa. Så nu är jag nyfiken på hur det jag beställt ser ut.
Ha en härlig onsdags kväll!
Anki

2 kommentarer:

  1. Åh, så kul med kalas! Blir det något speciellt tema? Här har vi nyss haft kalas för ett gäng 9-åringar och våra barn har väl slutat ha kalas när de är runt 10 så snart är det också dåtid. Känns märkligt.

    Ja, visst tar det på krafterna att lära nytt, speciellt i skarpt läge. Jag var som en trasa i huvudet när jag kom hem efter introduktionstiden på nya jobbet. Puh!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Han vill ha spindlar och svart så det temat kör vi på. 10 år för kalas låter bra tycker jag. Är roligt med kalas men lite bökigt samtidigt.
    Javisst tar det på energin när man hamnar i skarpt läge, förvånad dock hur mycket av vårdarbetet som sitter i ryggraden och liksom bara kommer fram. Jag njuter, har roligt och styr hur mycket jag vill jobba och när. Perfekt tycker jag!

    Kram

    SvaraRadera