fredag 11 december 2015

Tjej matte........

Fredagen har rusat förbi i en väldig fart. En tur till staden för besök hos frissan och efter det ett par snabba butiksbesök för att köpa lite små saker och den allra sista julklappen!
Sprang förbi Kappahl och såg en stickad tröja som jag blev sugen på, det visade sig att de precis satte ner priset med 50%. Då kunde jag ju inte låta bli att köpa två i olika färger och en tunnare baströja blev det också. Mycket nöjd med mig själv att jag köpte två fast jag bara skulle ha en, för priset av en och då fick betala den högre summan som jag skulle fått betala om inte priset varit nersatt..... Hänger ni med? Detta är tjej matte på hög nivå! M bara ruskade på huvudet åt min förklaring och menar att det inte alls är logiskt.... Men så är han ju ingen tjej heller! ;)
Super sköna tjockare vardagströjor, en blå/vit randig, en ljust beige och en tunn grå baströja.
Perfekta att ha nu i grå vädret både inne att mysa i och under jackan på hund promenaderna.
Anki

2 kommentarer:

  1. Tack . Helt rätt uträknat , fattar precis :-) Har fortfarande inte hunnit upp för att hälsa välkommen och kolla , det har varit helt galet å nu när jag väl är hemma ligger jag där jag ligger . Är så nyfiken ,har sett lastbilar hela dagen . Kommer en dag efter jul . kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Ha ha skönt att du förstår min matte! Ja det har körts några vändor med lastbil nu men nu tror jag det ska lugna ner sig. Vi börjar se en ände på det hela. Vi får fixa en träff efter alla helger. Var rädd om dig! Kram

    SvaraRadera