fredag 4 december 2015

Ibland så............

Den här dagen kan sammanfattas med ett enda ord och det är SKIT!
Dagen började med att min hund Dottie på morgon promenaden i skogen skar upp tassen på en glasbit. Det var så illa att blodet sprutade i en stråle ur tassen, när jag var framme hos veterinären var hon knappt medvetande om vad som hände av blodförlusten.
Det blev akut operation för att i första hand stoppa blodflödet.
Ja jag orkar inte skriva mer om detta, bara tråkigt!
Men när jag kom hem efter att ha lämnat Dottie hos veterinären så visade det sig att ett rör som leder vatten som rinner ner från berget förbi vår trädgård hade brustit så de var i full gång att gräva upp och minska på vattnet som samlades i trädgården....
Som ni ser så rinner det ganska mycket vatten trots att det just när kortet togs inte regnade. Här har det lagts dit ett nytt rör och vattnet försvinner undan.
Det blev en dag jag kunde hoppat över! Nu ska jag göra ingenting....
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar