onsdag 30 december 2015

Bara två dagar kvar...........

Onsdag och näst sista dagen på detta året. Vad tycker ni om 2015? Blev det som ni tänkt?
Mitt 2015 har haft med sig lite av allt, roligt, sorgligt och framför allt tuffa beslut.
Men idag sitter jag här och känner mig trots allt nöjd med hur det blev tillslut 2015.
Brukar ni sätta upp mål för det kommande året?
Det gör inte jag, men jag har ofta förhoppningar om att hinna vissa saker men det står och faller inte med om det blir så eller inte.
Det finns saker som jag vill vara med på under det kommande året och som jag ser fram emot mycket.
Men fortfarande har vi två dagar kvar av detta året så det är väl bäst att göra något bra av dem.

Dessa fina tulpaner fick vi av min syster och Olle när de var här på fika. Älskar tulpaner de är mina favoriter av alla "snitt" blommor.
Anki

2 kommentarer:

  1. Hej fina du!
    Kikar in och önskar dig gott nytt år! Ja, ni har verkligen gjort en resa i år. Hoppas att ni får ett lugnt och fint 2016 med en massa drömmar som slår in!

    Här rullar livet på och jag lever i allmän förvirring just nu. Kanske blir det även här tuffa beslut nästa år, men än har inte den "tjocka damen sjungit" så vi får se. Jag har en plan däremot .

    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att ta tuffa beslut oavsett anledning är svårt men ibland nödvändigt.
      Nu när vi börjat landa känns det väldigt bra att ha fattat det beslut som vi gjort.
      Vi har mer tid över för varandra i familjen och vi orkar med allt runt Erik och hans sjukdom. Det ger ett lugn i familjen och det är värt allt!
      Lycka till med ditt och dina planer!
      Kram

      Radera