tisdag 15 december 2015

En liten Zoda.........

God morgon från soffan! Idag ligger jag däckad och tänker låta kroppen vila. Den envisa förkylningen gör mig galet trött.
Igår fick vi en rolig dag på alla vis, vi for norr ut i tidig morgon timma. Härligt rolig träning med hundarna passade vi på att få oss när resan skulle göras för att hämta hem denna lilla sötnosen...
 Får jag lov att presentera Zoda!
Zoda är en 8 veckor gammal jaktlabrador som igår flyttade hem till oss.
Jag fick ju tyvärr ta bort min gamla fina Lea för ett tag sedan och jag visste att den dagen skulle komma i det närmsta så när dessa skönheter föddes bestämde jag mig för att jag skulle köpa en av dem. Hon ersätter inte Lea utan kommer få sin egna plats i hjärtat och familjen. Så idag ligger jag i soffan med täcket uppdraget till näsan och tittar på mina fina fyrbenta och då särskilt på denna fina lilla sötnosen. Välkommen till oss Zoda!
Anki

4 kommentarer:

  1. Åh så sööt!!!
    Nä ett nytt djur ersätter inte ett annat, men på ett vis är det ändå skönt att fylla en liten del av hålet som blir när man tvingas ta bort sina fina älskade vänner...

    Kram Liza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klokt skrivet Liza! Ja en viss tröst ger det allt och vem kan inte bli tok kär i denna lilla goding?!
      Kram

      Radera
  2. Men ååååååh vilken liten sötnos :-) Kram B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är hon! Svårt att inte hålla på att krama på henne hela tiden!
      Kram

      Radera