lördag 19 december 2015

Godmorgon lördag.....

Lördag morgon och jag är vaken redan 05,30,tassar upp och tänder ljus. Sätter på radion och väntar på att Ring så spelar vi börjar.
Kan inte låta bli att fnissa lite åt mig själv när det första jag ser är dagens lista, jag älskar listor. Skriver gärna en lista över vad som ska göras på dagarna när man är ledig, ja annars också faktiskt.
Här bjuds ni på ett foto av mina fina, Dottie och Olof.
Här ska om allt flyter på idag, bytas gardiner i vardagsrummet. Lite mörkare och tyngre gardiner ska upp för de som är uppsatta nu känns inte riktigt bra och hänger inte så snyggt.
Men allt beror på hur Erik mår, men mår han bra så ska jag fixa med detta. Det finns fler punkter på listan som jag hoppas att vi ska hinna med också.
Men först en lugn start på dagen med te, tända ljus och Ring så spelar vi!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar