söndag 13 december 2015

Den slog till igen...........

Det blev en sen kväll igår med mycket prat, mat och skratt. Alltid lika roligt, tyvärr kunde två av vännerna inte komma då de åkt på magsjuka. Tråkigt men vi får ses vid ett annat tillfälle.
Idag ligger jag däckad av den där envetna förkylningen som slagit till med full kraft igen. Feber och huvudvärk, usch ja bara att bita ihop då jag är bokad på en tur norr över imorgon som jag inte kan ställa in. Så idag ligger jag i soffan, dricker massor av te, stoppar i mig febernedsättande och samlar kraft inför imorgon.
M och Erik är och fixar julgran och lite andra nödvändigheter, inte många dagar kvar till jul och vi vill inte stressa runt i det sista. Så de fixar med lite små plock idag. Nu ska jag titta på en film och bara hoppas på att jag är piggare imorgon!
Anki

2 kommentarer:

  1. Krya på dej , det måste vara nåt som går här på berget. Soffläge dag tre fortfarande dunderförkyld , feber plus även ont i bihålor , öron och träningsvärk efter allt hostande .Inte riktigt planerat inför allt kul som var planerat denna helg som fick ställas in .
    Hoppas du kommer iväg imorgon. Kram B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma läge här som hos dig. Bihålorna är inte att leka med... Alltid tråkigt att behöva ställa in roligheter men tur man kan ta det en annan dag. Krya på dig!
      Kram

      Radera