fredag 11 december 2015

Det är freeedag igen! Tjoho för det............

Här fortsätter jobbet i trädgården och här inne ska jag klä om den andra sittpuffen har jag tänkt. Men först ska jag ta mig en tur till frissan.
Erik vill så gärna sy på symaskinen, så när det blev en liten bit över av tyget jag jobbade med så fick han prova. Den här lilla "påsen" eller vad man ska kalla det lyckades han knåpa ihop med bara lite hjälp av mig. Han ska ha pennor i den sa han.
Det lilla trollet har haft feber i några dagar men inte så hög som han brukar och vi är så ovana vid detta så det känns jätte konstigt. Men på ett bra sätt känns det konstigt, tänk om det kan vara så att det faktiskt vänder nu med alla insatser de gör på sjukhuset. Hoppas hoppas hoppas!!
Men hör ni det är ju fredag! Här ska förberedas inför morgonens glögg kväll. Varje år i december runt lucia har vi glögg kväll med ett gäng vänner. En samling olika människor som strålar samman, äter, dricker gott och pratar i mååånga timmar. Det ser vi fram emot massor. Men först ska vi njuta fredag och en fredagskväll med familjen.
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar