tisdag 1 december 2015

1:a December.....

God morgon tisdag!

Börjar dagen med hundpromenad som vanligt efter att Erik lämnats i skolan. skönt att lämna stället för en stund, det är ett hiskeligt borrande och donande av hantverkare just nu. Ja inte för att klaga men en stund är det skönt att slippa ifrån borrandet.
Jag måste ta mig en tur för att köpa ett dusch draperi, vi blöter ner hela rummet när vi duschar och det är ju inte så bra.
Så det är ett av dagens saker som ska prickas av Att Göra listan.
Jag letar tyg till ett projekt som ska tas i tu med efter jul, hm har en tanke men det är ganska dyrt....
Jag får leta vidare så får vi se.
Men nu dags att rulla igång denna första dagen i December!
Anki

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se vad det kan vara för något du har på gång!

    Själv håller jag på att rensa och organisera här hemma. Alla skrymslen och vrår, förråd, lådor - allt - som har grott igen ett tag nu får sig en omgång. Tror det funkar lite som terapi för mig faktiskt... har lite kvar, sen hoppas jag att jag rensat så pass även mentalt att jag kan stoppa in nya fräscha saker :) Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Precis så funkar det när man rensar och städar, det är lite som terapi! Jag gillar inte stök, känner mig rent stressad av det, dock har jag inte ont av att vara hos någon annan som har det stökigt. Här plockas och fixas lite varje dag och i helgen har jag lovat att jul pynta, lite tidigt tycker jag men Erik vill så då får det bli så.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera