fredag 25 december 2015

Avkopplande........

Idag har jag sovit länge och det var välbehövligt. Skönt att tassa upp och äta frukost med familjen utan att ha några måsten.
M och Erik har fortsatt bygga ihop julklapps lego och jag begav mig ner till källaren för att ta itu med högen på 300 spalje/staket pinnar som ska målas.
 Så det var bara att sätta igång...
 Första omgången är klar och ligger nu och torkar.

Jag älskar att stå där nere och måla eller fixa med att klä om möbler eller bygga något. Det ger mig avkoppling. Jag sätter igång en talbok och sedan sätter jag igång med det jag ska göra den gången.
Så varför inte göra det på juldagen. Snart är det dags för middag med hela stora familjen på M´s sida så ska bara dricka upp mitt te och sedan se till att allt blir klart.
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar