onsdag 16 mars 2016

Svårt att vakna........

Så var onsdagen redan här och halva arbetsveckan har gått, ännu en gång måste jag säga att tiden går allt för fort.
Nu börjar vi närma oss slutet på sjukstugan och Erik ska få gå till skolan imorgon om allt blir som tänkt.
Nu hoppas jag att vi får vara friska ett tag.
Idag är jag trött, kommer inte igång riktigt. Försöker vakna genom att dricka ett par muggar te och lyssna på min talbok, men ännu har det inte fungerat.
Tittartill mina tomatplantor som nu satt fart, några har precis tittat upp men det är en härlig känsla att det spirar i krukorna. Måste så lite luktärtor så dom fröna ska jag lägga i blöt.
Tyvärr strular datorn så jag kan inte lägga in bilder, men i kväll ska ni få lite bilder från utsidan huset. Nu måste jag försöka vakna till!
Ha en härlig dag.
Anki
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar