måndag 7 mars 2016

Oh nej.............

Ja vad säger man när det kommit ca 30 cm snö sedan igår kväll?
Ja inte blir jag glad i alla fall, det känns som Erik sa på väg till skolan idag - Det kommer ALDRIG bli vår mamma, bara vara vinter!
Ja lite så känns det efter denna helgens snöande. Jag vet att vi bara är i början på mars och att det kommer bakslag MEN måste det komma 30cm?? Och det värsta är att det fortfarande snöar!

Här ska det jobbas på kontoret idag, massor av papper att ta hand om. Denna veckan har jag lite att fixa med så det krävs lite planering för att få allt att gå ihop.
Ute fortsätter våra byggare att jobba med isolering och fasaden trots snön. En vägg är isolerad och där ska det påbörjas med att få på ny fasad.
Så det fortskrider trots vädret och det är skönt.
Men nu ska jag tassa ner i köket och göra mig en mugg te sedan blir det ett antal timmars arbete på kontoret.
Hundarna har redan lagt sig i sina sängar, nöjda efter morgon promenaden och efter att ha fått leka en stund i snön.

Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar