torsdag 3 mars 2016

En titt på kontoret.........

Så var det kväll igen, dagarna går väldigt fort tycker jag. Torsdag idag och fredagen väntar i morgon. Alltid lika skönt när man har helgen precis framför sig.
 Bjuder på lite bilder från kontoret som nu fått stolar också. Datorn har jag hämtat ner och sitter med i soffan nu när jag skriver men annars ser det ut ungefär som tidigare idag när jag satt här och arbetade.
I kvällsljus, ganska mysigt.
Nu börjar det bli dags för kvällsmat så det får bli en tur ner till köket. Ha en mysig kväll!
Anki

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kontor!

    Sånt finns i min drömvärld men och jag har ju faktiskt kommit en bit på väg då jag har inrett ett hörn med lite hyllor och ett databord. Nu hoppas jag bara på att jag någon gång får igenom min bisyssla så att jag kan sätta igång.... det är trögt tyvärr!

    Ha en toppenfredag och ett härligt kalas framöver! Här snöar det och det blir en tur till stan med barnen.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland tar saker tid men bara att kämpa på, jag vet av egen erfarenhet hur det är!
      Ett litet hörn för hemma kontoret räcker gott.
      Kram

      Radera