onsdag 16 mars 2016

Huset......

Vilket underbart väder vi fick idag. Jag tog med mig Erik och alla fem hundarna ut på en promenad tillsammans med vännen Fia.
Erik behövde få lite luft efter alla sjukdagar och vem vill inte vara ute i den värmande solen. Så härligt!


Huset lovade jag visa er, här har ni det i strålande varm vårsol idag. Ha ha när jag ser bilden så förstår jag om ni undrar över mitt svamlande om att fixa i trädgården.... Hm det är en aning mycket bråte där nu, men snart är det klart och bort rensat.


 
 Taket är klart så när som på takpannorna som ska komma i morgon. Det är bara framsidan kvar att isolera och panela. Åh det blir så fint!

Som ni ser har vi fortfarande massor av snö som vi hoppas ska smälta bort fort nu.
Vi är så nöjda med hur huset ser ut, det blir riktigt fint tycker vi, nu längtar vi efter att få bort byggställningarna och all bråte så att vi kan njuta av allt.
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar