tisdag 5 januari 2016

Trolla bort ett hål....

Nu är det bara dagar kvar tills det börjar göras iordning på loftet, hallen/tv-rum uppe, hall och trapp nere. Det ska bli så skönt att få det klart och fint kommer det bli också naturligtvis...
Vi har ju valt att vänta med att göra iordning köket efter som vi tyckte det fanns annat i huset som var viktigare att göra först och då bland annat det jag skrev ovan.
Men lite fix har det ju blivit i köket ändå som ni vet.
 Detta var det enda fotot jag hittade där ni kan se hålet in i väggen med en brun ram runt. Där har de tidigare ägarna haft en Micro. Det var inget jag ville ha så det ville jag trolla bort utan att behöva göra något större ingrepp i köket.
 Så efter lite funderande fick det bli så här. Hålet och ramen är borta.
En griffeltavla med tavellist ovanför som man kan ställa något fint på eller en tavla som jag gjorde.
Perfekt att skriva upp veckans mat på eller vad man behöver handla.
Anki

2 kommentarer:

  1. Kikar in och säger hej igen! God fortsättning.
    Fiffigt att fixa till hålet i väggen sådär, fint blev det!

    Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning till dig också! Ja visst blev det bra, funkar tills det är dags att renovera köket.
      Må så gott!
      Kram

      Radera