onsdag 20 januari 2016

Som det blev...........

Vilken dag det blev idag, inte alls som jag tänkt kan man väl säga.
Det började bra med att de började lägga klinkers i hallen precis som tänkt.
 Här har de börjat.
Här är halva golvet på plats.
Ja ungefär här blev det strul eller ska man ta allt så började det med en sjuk liten på morgonen, men i vart fall när de kommit ungefär så här långt så var jag sugen på ett äpple så jag tog ett och började tugga och då plötsligt bet jag av min tand! Hm inte alls skönt kan jag säga. Hur detta är möjligt förstår jag inte men så blev det. Så det var bara att ringa tandläkaren och få en akut tid. Så i eftermiddag/kväll har jag varit iväg och fixat tanden och efter det så fick jag åka till stallet och natta hästarna efter som dottern ligger hemma magsjuk. Ja så kan det bli, men nu har jag landat i soffan och nu börjar bedövningen släppa så snart ska jag äta!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar