söndag 24 januari 2016

Förändringens vind blåser........

Söndagen drar sig mot kväll och ännu en helg lider mot sitt slut, men vi har haft en bra helg. Mycket att göra igår men en lugn slappardag idag.
Den här fåtöljen har under flera år varit en av mina favoriter att sitta och läsa i. Det kommer bli många flera timmar där nu när vi kunnat ställa den på plats. Jag läser massor av böcker, älskar ingen speciell typ utan läser det mesta.
Fram över kommer det att bli mer läsa av efter som jag har bestämt mig för att plugga ett år för att komplettera den utbildning jag redan har i trädgård och inredning.
Det ska bli väldigt roligt men det kräver vissa förändringar för familjen, företaget kommer få stå undan under detta året, det finns inte riktigt utrymme för allt pappersarbete och redovisningar. Det betyder inte att jag inte tar uppdrag men det blir bara ett begränsat antal.
Detta gäller även foto uppdrag, det gäller att ni bokar i tid om jag ska kunna planera in detta.
Som ni förstår  har vi haft mycket att planera och prata om denna helgen, men jag ser fram emot detta nya. Det är något jag velat i många år nu men inte haft möjlighet till pga Eriks sjukdom. Men nu provar vi så får vi se, allt går bara man är envis!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar