lördag 23 januari 2016

Målat och målat igen.............

Vad vi har målat idag, jag och svärfar. Allt ska ju målas flera gånger så det tar lite tid.
 Efter som jag har världens höjdskräck så var svärfar snäll och målade allt på hög höjd från stegen.
 Jag har målat trappräcken
De blev verkligen supersnygga, här första omgången färg på.
Och under trappan har jag målat ett par gånger, inte bästa arbetsställningen kan jag säga....
Men vad fint det blev, helheten ska ni få se imorgon. Nu ska vi ställa nya soffan på plats är det tänkt.
Anki

2 kommentarer:

  1. Oj vad hårt ni jobbar på. Kul att se förändringarna.
    Det kommer att bli jättebra.

    Ha en fin kväll!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anneli! Alltid roligt att få en kommentar och uppskattning för det man gör. Roligt att titta in till dig också!
      Kram

      Radera