söndag 31 januari 2016

Drömma sig bort.........

Så vart det lite snö igen och vi är extra glada över att ha kunnat röja all bråte efter renoveringen här hemma innan snön kom åter.
Idag ska vi fortsätta rensa i källaren. En del möbler har sålts och hämtats, Eriks kartonger har ju plockats upp på loftet och allt detta ger massor av utrymme. Så skönt!
Men först sitter jag här i tidig morgon timma denna söndag med min stora te mugg och surfar runt och letar trädgårdsinspiration.
Vem vill inte följa denna gången för att se vad trädgården har att bjuda på bortom hörnet?
Jag vet jag vet att jag tjatar men jag vill ha vår, fågelkvitter, sprickande grönska och första fikan ute på trappan och det gärna NU!
Anki

2 kommentarer:

  1. Håller helt med, den där trädgården vill jag helt klart besöka. SOM jag längtar efter våren nu. Tittade på ett kort från måndagen förra veckan(!!) när jag åkte kälke bakom pållarna för första gången I år... dagen efter började smältkalaset och nu är all snö borta. Suck!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vårlängtan är stor här men nu har vi fått lite snö igen. Inte mycket men allt är vitt. Vet att det är tidigt men jag är nog ingen vinter människa så jag vill ha vår ändå.
      Ny vecka och en hel del att göra så bäst att sätta fart!
      Kram

      Radera