måndag 25 januari 2016

Nytt projekt men annat ivägen...........

Tanken för mig med en sjukling här hemma idag igen var att sätta igång med att fixa ett av mina skåp som står i källaren och väntar.
Här är det första projektet som jag ska ta tag i, det finns dörrar till också i glas både uppe och nere. Visst det är helt ok som det är nu men så vill inte jag ha det utan jag kommer som vanligt attgå loss på det med färg.
Men när jag kom ner i källaren så började jag titta runt och hittade en del saker som jag insåg att vi inte behöver. Så idag har jag burit runt saker, sorterat, slängt och lagt ut till försäljning.
Känns genast lättare på något sätt att ha rensat. Men det finns mer kvar och om inget annat kommer i vägen ska jag fortsätta imorgon.
Anki

3 kommentarer:

  1. Allt blir så himla fint hos er! Så roligt att du skriver (fortsätt!!) och fotar också. Underbart ♥

    Tänkte senast idag att om jag vann en himla massa pengar skulle jag tokrusta vårt hus och SEN skulle jag boka in dig för en total upprustning av vår trädgård med bevarande av det gamla men förbättra det som förbättras kan och sen ruska om alltihopa och göra det till ett utomhushem! Shit va kul det vore!! Ha ha

    Läser ikapp då och då men kikar in lite när jag jobbar också.

    Ha det toppen!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Men å andra sidan kom jag på nu.... jag skulle nog locka hit dig innan vi rustade också för planera hus det är du ju också tokbra på! Alltså - så snart jag skrapat trissen så kommer en inbjudan Anki ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer direkt! Tack för allt fint du skriver det gör mig väldigt glad. Tycker att inte och ute hänger ihop. Viktigast av allt är inte vilken stil man har utan att den passar familjen som bor där. Alltid lika roligt när du tittar in! Kram kram

      Radera