onsdag 6 januari 2016

Kallt.... Brrr......

Oj vad kallt det var idag på morgonen. Det bet ordentligt i kinderna och det kändes som näshåren frös. Ha ha japp näshåren, inte för att jag har några långa som jag nu ser framför mig men ja ni förstår nog vad jag menar...
Kylan gillar jag inte men det blir alltid så otroligt vackert när det är kallt.
Efter morgon promenaden och frukosten så åkte vi iväg och köpte oss en ny soffa till tv-rummet som de ska börja göra iordning imorgon. Samma modell som vi hade förut i gamla tv-rummet men mycket mindre och i ljust grått tyg. Det kommer bli jätte bra när den kommer på plats.
Men först ska det göras iordning innan vi får börja möblera.
Inget inlägg från mig imorgon på morgonen. Ni som vill se vad som görs vad gäller renoveringen får titta in i morgon eftermiddag!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar