torsdag 19 november 2015

Ytligt....

Jag är ju en riktig skogsmulle som älskar att vara ute oavsett väder, ja om det inte ösregnar eller är värsta stormen då förstås.
Jag gillar att vandra, gärna långt och länge bara det finns tid att stanna och njuta av en mugg te och naturen.
Men sedan gillar jag annat också som kanske inte alltid går hand i hand med mina intressen som oftast kräver praktiska kläder och att man blir skitig.
Som tex...
Galet opraktiskt för mig som målar mycket men oh så snyggt tycker jag.
Självklart skulle de målas i knalligt rosa, rosa är grejen om ni frågar mig. Det är nog nästan enda färgen jag tycker riktigt mycket om, ja utom när det gäller färger i trädgården men det är ju en helt annan sak. Annars är det svart och vitt som gäller.
Men nöjd är jag!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar