fredag 13 november 2015

Litet och nätt........

Fredag kväll och två dagar framför oss av ledighet och tillsammans tid. Bästa med hela helgen tycker jag, fredag kväll och allt ligger framför oss.
Vi fortsätter med renovering och fixande.
Måste ju visa de nya sängborden, små och nätta och så fina!
Känner mig helnöjd med dem och hur sovrummet tar form. Lite kvar att fixa innan ni får se hur det blev.
Nu är ju alla garderober klara med lådor, hyllor och allt annat, så skönt att kunna stuva undan kläderna och få lite ordning på dem.
Nu ska vi fixa lite gott att äta, ikväll blir det bakpotatis och räkröra.
Anki

4 kommentarer:

  1. var har du köpt dom, så jag kan köpa lika dana ... he he he

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte dem på confidentliving.se
      De har massa fint! Bara att handla de är verkligen så fina och skönt att de inte står på golvet!
      Kram

      Radera
  2. Tack för tipset om sängborden, så praktiska. Vi ska med fixa i vårt sovrum, när lusten faller på så jag suger åt mig alla dina tips. Lampan är med jättesnygg!
    Hoppas du mår bättre idag. Här ska mannen och jag snart ut och gå med våra pensionatsgäster, mysigt att kunna göra det tillsammans. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid roligt om man kan inspirera! Sovrummet är viktigt tycker jag, där ska man trivas för att kunna slappna av och vila. Jodå jag känner mig bättre även om jag inte är helt på topp ännu. Njut av helgen! Kram

      Radera