måndag 16 november 2015

Tänk om jag missat..........

Vilket skit väder vi fick idag hör ni, men det gör i alla fall att det är extra skönt att komma in när man promenerat med hundarna.
Som jag skrev igår så blir det inte alltid som jag tänkt och det var ett lysande exempel igår.  Av en ren slump bestämmer jag mig för att kolla min kalender där jag bokar allt privat, jag kan vara ganska dålig på det ska erkännas för jag har ganska bra minne för sådant men ibland glömmer jag....
Turligt nog tittade jag och insåg att jag skulle på kurs idag!!
Hade ju blivit lite pinsamt om de ringt och undrat var jag är!
Men så blev det ju inte nu som tur var! Jag och två hundar kom iväg och kom i tid.
 En jätte rolig dag blev det och jag är så nöjd med mina hundar och är nu full av inspiration.
Så nu ska vi träna på så får vi se vad det blir av det!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar