torsdag 12 november 2015

Varm choklad, raggsockar och en filt...........

Trött och förkylningsont i kroppen. Ja så är det här idag. Inte många knop som skedde här igår och kommer inte göra idag heller.
Jag tassar mest runt i ett par gamla mjukbyxor som är så slitna att de inte alls gör sig på bild och till dem tjocka raggsockar på fötterna. Hundarna måste få sina rastningsrundor men efter dem fryser jag som en tok, bäddar ner mig i soffan med en skön filt och dricker varm choklad.
Till sällskap har jag Olof som också gillar att sova i soffan med en varm skön filt på sig.
Anki

2 kommentarer:

  1. Usch, så trist! Mår lilleman bra igen?
    Jag undrar hade du något slags avtal med veterinären när du hade pensionat ? I så fall, vad innebar det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Erik är pigg igen. Det enda avtal jag hade var möjligheten att snabbt kunna komma in med pensionats gäst. Och en fast kontaktperson.
      Kram

      Radera