onsdag 11 november 2015

Så var det redan mitt i veckan.......

Så var det onsdag och här med datorn i knät sitter en halv krasslig bloggerska. Huvudvärk sedan igår, fryser och ont i kroppen men inte helt sängliggande. Än kanske man ska säga...
Ja ja vi kör på så får vi se vad det blir av det.
Känner mig väldigt nöjd med den nya säng gaveln som vi fick på plats igår, nu ska bara de nya sängborden som stått här och väntat på att en gavel ska inhandlas komma på plats.
Jag behöver köpa gardiner till både vårt och Eriks rum, det ska jag försöka fixa med idag. En lagom aktivitet när man inte är pigg.
Annars fortsätter jag titta på och redigera bilder. 5000 bilder ligger och väntar på sin tur.............
Men jag klagar inte det är ett roligt jobb!
Men först lämna liten i skolan och ta den vanliga morgon promenaden med hundarna innan dagens arbete startas upp.
Anki

2 kommentarer:

  1. Var köper du dina gardiner? Tycker det är svårt att hitta några som jag vill ha...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oftast köper jag ty och syr själv men det tänkte jag inte göra denna gången. Nu har jag hittat på Jotex som jag tror jag ska beställa... Det är svårt att hitta något man gillar tycker jag!
      Kram

      Radera