tisdag 10 november 2015

Som julafton men för tidigt......

Idag skulle jag få ett paket levererat i M´s namn och det skulle komma med lastbil. Jag trodde att det var saker till renoveringen så jag tänkte inte så mycket mer på det förens det var dags för leverans.
 Åh det var denna fina som kom!
 Vi hade bestämt oss för att köpa en ny sänggavel, en stoppad. Jag har letat runt ganska länge och fastnade för någon månad sedan för denna men tyckte att den var för dyr. Vi har fortsatt att leta men vi har inte hittat den rätta och idag visade det sig att M beställt den jag ville ha! Så det var lite av julafton när jag fick denna idag kan jag säga. Så fin! Gaveln är från Artwood.
Anki

2 kommentarer:

  1. Va fin och vad mycket som hänt !!!!! Upptäckte nu att dina inlägg inte uppdateras i min lista så jag hade missat en massa . Måste komma upp och kolla men denna veckan är en sån där jobbaalldelesförmycketintehemmaförränsensöndagkväll.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack jag blev jätte glad för den. Ja nu börjar det bli trädgård av det och det är så roligt. Men först ska vi bröts till det lite mer, ska gräva upp runt huset o sätta matta o lägga dränering. Men sen ska det bli fint! Du är så välkommen när som!
      Kram

      Radera