söndag 22 november 2015

Klart i köket.......

Projekt kök börjar nå sitt slut och jag kunde inte vara nöjdare än vad jag är just nu. Jag tycker vi har nått ett toppen resultat efter de förutsättningar som fanns.
 Före.......
Efter........

Ja som ni ser fattas det två lådor, dem har vi varit tvungna att ta bort för att limma men snart ska de vara på plats de också.
Och helt klart är inte köket, vi har ju ett skafferi också som jag har en plan för. Men om det blir klart innan jul vet jag inte, vi får se.
Ja jag gör inte allt själv även om det i detta fall är jag som har målat, det är oftast jag som har en plan för hur det ska se ut men sedan har jag all hjälp som behövs av världens bästa M att fixa det. Ett stort tack till svärfar som hjälpte oss med de långa brädorna och att montera en ny längre lampa under överskåpen.
Just nu njuter vi av att det blev så bra!
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar