söndag 15 november 2015

Tänk kök............

Det är lite typiskt mig det där med att komma på saker lite i sista minuten.... Tut att jag kom på det idag och inte imorgon, vad? Det berättar jag imorgon!
Här har det varit lek och bus hela dagen. Eriks kompis Måns har varit här och de har haft så roligt, vi har njutit av att höra dem.
M har varit och handlat råspont till köksprojektet som jag hoppas och har som mål ska bli klart senast nästa helg. Det där hoppas måste jag ha med för man vet aldrig vad veckan har med sig som leder in på andra spår än köks fix. Men denna vecka tänker jag bara kök!!
Bilder kommer.
Nu ska jag njuta sista söndagstimmarna med familjen!
Anki

 
 
 

2 kommentarer:

  1. Tyvärr är resten av v helkörd , jobbar till nio ti, on ,to 8 -1730 fred och sen blir det hotellweekend till helgen . Kollar v därpå . Kram B

    SvaraRadera