tisdag 3 november 2015

En högt älskad och saknad vän.........

Idag för bara en liten stund sedan fick min allra bästa vän somna in, den där vännen som ständigt varit närvarande i 8år. Följt mig överallt och som jag haft så mycket roligt tillsammans med.
 Alltid med mig när jag arbetade som här när jordgubbarna fick halm.

Eller som här, full fart för lek, träning eller för att följa med på en ridtur. Denna bilden symboliserar för mig allt runt Lea.
Full fart, arbetsvilja, glädje, styrka och friskhet.

En högt älskad träningskompis, arbetskamrat, familjemedlem, följeslagare och inte minst vän till barnen har efter en stor skada hon fick våren 2014 (en stor benbit slogs bort i bogen då hon landade fel vid ett hopp över ett krondike då vi tränade) fått somna in. Nu hoppas jag hon springer smärtfri och apporterar fåglar dagarna i ända för det var det hon gillade bäst.
Själv kan jag bara känna tacksamhet över att jag fick ha dig i alla år!
                                  Anki

3 kommentarer: