fredag 13 november 2015

Planering i sjukstugan.........

Här blev som skrivet inte mycket gjort igår. Här ligger jag utslagen med feber och en envis huvudvärk som jag tror kommer från bihålorna som börjat spöka.
Blir inte mycket att skriva när man ligger på rygg i soffan hela dagen.
Men idag ska vi i vart fall välja klinkers till hallgolvet som ska göras i ordning näst nästa vecka. Där ska läggas värmegolv också så det blir några dagars balanserande på brädor för att flytta sig runt i huset men det har vi gjort förr så det ska väl gå bra denna gången också.

Det är alltid lika roligt att välja material och utseende på de saker som man ska använda sig av när man renoverar.
Hur är ni, håller ni samma stil år efter år?
Jag har nog en ganska tydlig stil mellan detta och vårt första hus medans vi på gården anpassade oss mer efter huset. Här blir det renare linjer och svart/vitt som är grunden för hela huset.
Nu ska jag säga hejdå till familjen som ska till skola och jobb medan jag ligger kvar här under täcket och tittar på morgon tv och sörplar hinkvis med te.
 
Anki

2 kommentarer:

  1. Fy va trist... ända trösten är att det är skit väder och inne väder! kram o krya på dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis vad jag tänkt när regnet smattrat på rutorna. En perfekt dag att vara sjuk på om det nu ska vara nödvändigt!
      Kram

      Radera