tisdag 12 april 2016

Tisdag och solen strålar.......

Tisdag och strålande sol även idag. Igår var det riktigt kallt på morgonen men under dagen värmde solen väldigt skönt. Jag var ute nästan hela dagen, fortsatte med att räfsa bort skräp i från gruset på framsidan huset. Inte mycket att visa bilder på men ett nödvändigt görande.
Här tänker jag börja dagen med den obligatoriska morgon promenaden innan jag sätter igång att rensa igen.
Nu njuter jag av morgon lugnet tillsammans med Erik innan det är dags för skolan. Igår kväll hade jag besök av finaste Malin, vi åt och fikade. Timmarna flyger som alltid iväg när vi träffas och det blir allt för sällan. Men så roligt när det äntligen blir av.
Men idag blir det till att städa inne men framför allt fortsätta rensa grusgången på skräp!
Njut av dagen!
Anki

2 kommentarer:

  1. Tänkte bara säga att jag inte glömt dej ....... har varit liiiite för mycket i livet bara ,
    å känns som om jag aldrig är hemma .Är det inte jobb på jobbet så är det mys med Prinsar eller fastigheten i stan .
    Jag har helt enkelt inte hunnit ta mej upp för att kolla, tur att bloggen finns :-) Ett par veckor till
    sen är årsbokslut och renoveringar i stan klara och det blir till att återgå till" bara " jobbet och förhoppningsvis ta en kik i egna trädgården innan solsemester väntar. Förstår att du inte jobbar borta så mycket utan verkar ha mycket hemmatid så hoppas vi kan få till en dag framöver. Kram B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar ju kvällar och nätter så därför är jag hemma på dagarna. På dagtid jobbar jag med mitt egna företag där jag designar trädgårdar så jag är ganska flexibel kan man säga. Klart vi ska få till en dag som passar oss båda!
      Kram kram

      Radera